Про підсумки інвентаризації станом на 01.11.2019
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Р І Ш Е Н Н Я № 125-19
смт Маньківка „ 18” грудня 2019 року
Про підсумки інвентаризації
в установах селищної ради
станом на 01.11.2019 року.
Розглянувши підсумки інвентаризації основних засобів та інших необоротних матеріальних активів та запасів в установах селищної ради станом на 01.11.2019 року, у відповідності до п.п.1 п.”а” ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”
ВИКОНКОМ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИРІШИВ:
1. Повну суцільну планову інвентаризацію станом на 01.11.2019 року згідно з розпорядженням селищного голови від 16.10.2019 р. № 31 вважати проведеною. Нестач, надлишків не виявлено.
2. Головному бухгалтеру А.М.Хижняку, керівникам бюджетних установ та підрозділів Маньківської селищної ради Червонюк О.М.,Церпиш С.В.,Обаразу Г.В., Науменко Л.В., Сандрацькій Л.О. в цілях збереження матеріально-товарних цінностей, регулярно, не рідше одного разу в квартал, проводити інвентаризацію матеріальних цінностей.
3. Головному бухгалтеру А.М.Хижняку, керівникам бюджетних установ та підрозділів Маньківської селищної ради Червонюк О.М., Церпиш С.В., Обаразу Г.В., Науменко Л.В. Сандрацькій Л.О. списання матеріально-товарних цінностей проводити в суворому порядку у відповідності до інструкції про списання, з урахуванням термінів користування фактичного зносу, а також з урахуванням стану на момент списання.
4. Персональну відповідальність за стан збереження матеріально-товарних цінностей в бюджетних установах та правильність їх списання, покласти на керівників установ, які відносяться до комунальної власності селищної ради, і на головного бухгалтера А.М.Хижняка.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на головного бухгалтера А.М.Хижняка.
Селищний голова В.М.Вівтенко