Про підсумки інвентаризації станом на 01.11.2019

ВИКОНАВЧИЙ   КОМІТЕТ

МАНЬКІВСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ

 

Р І Ш Е Н Н Я № 125-19

 

 

смт Маньківка                                                              „ 18” грудня 2019 року

 

Про підсумки інвентаризації

в установах селищної ради

станом на 01.11.2019 року.

 

       Розглянувши  підсумки інвентаризації основних засобів та інших необоротних матеріальних активів та запасів  в установах селищної ради станом на 01.11.2019 року, у відповідності до п.п.1 п.”а” ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”

 

ВИКОНКОМ СЕЛИЩНОЇ  РАДИ ВИРІШИВ:

1. Повну суцільну планову інвентаризацію станом на 01.11.2019 року згідно з розпорядженням селищного голови від 16.10.2019 р. № 31 вважати проведеною. Нестач, надлишків не виявлено.

2. Головному бухгалтеру А.М.Хижняку, керівникам бюджетних установ та підрозділів Маньківської селищної ради  Червонюк О.М.,Церпиш С.В.,Обаразу Г.В., Науменко Л.В., Сандрацькій Л.О.  в цілях збереження матеріально-товарних цінностей, регулярно, не рідше одного разу в квартал, проводити інвентаризацію матеріальних цінностей.

3. Головному бухгалтеру А.М.Хижняку, керівникам бюджетних установ та підрозділів Маньківської селищної ради  Червонюк О.М., Церпиш С.В., Обаразу Г.В., Науменко Л.В. Сандрацькій Л.О.  списання матеріально-товарних цінностей проводити   в суворому порядку у відповідності до інструкції про списання, з урахуванням термінів користування фактичного зносу, а також з урахуванням стану на момент списання.

         4. Персональну відповідальність за стан збереження матеріально-товарних  цінностей в бюджетних установах та правильність їх списання, покласти на керівників установ, які                 відносяться до комунальної власності селищної  ради, і на головного бухгалтера А.М.Хижняка.

         5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на головного бухгалтера А.М.Хижняка.

 

 

            Селищний голова                                                 В.М.Вівтенко