Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної в

             

ВИКОНАВЧИЙ   КОМІТЕТ

МАНЬКІВСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ

 

 

Р І Ш Е Н Н Я № 35-17

 

смт Маньківка                                                              „30” березня  2017року

 

 

Про хід виконання Указу Президента

України від 07.02.2008 №109 «Про

першочергові заходи щодо забезпечення

реалізації та гарантування конституційного

права громадян на звернення до органів

державної влади та органів місцевого

самоврядування»

 

 

    Відповідно до п. 1б ст.. 38, п 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 19,22,28 закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,

 

 

            ВИКОНКОМ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИРІШИВ :

 

  1. Звіт секретаря виконкому Олійник Н.М. про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради прийняти до відома (Додається).

 

  1. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою

 

 

 

Селищний голова                                                                    В.М.Вівтенко

 

 

 

 

 

Доповідь

щодо виконання розпорядження  голови райдержадміністрації

від 22.05.2008 №173  „Про заходи щодо забезпечення реалізації

громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади

та органів місцевого самоврядування”  розпорядження  голови ОДА

від 05.03.2008 №55 «Про заходи щодо реалізації громадянами

конституційного права на звернення» Указу Президента України

від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення

реалізації та гарантування конституційного права на звернення

до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” 

за  2016 рік  по Маньківській селищній раді

 

                У 2016 році розглянуто 104 звернення громадян, в т.ч. письмових – 89, на  особистому прийомі у селищного голови –15.

Станом на 31.12.2016р. конституційним правом на звернення скористалися 605 громадянин (за підписами у колективних зверненнях).  З них пільгової категорії 11: учасники бойових дій в зоні АТО – 2 громадян, діти війни – 2, ветерани праці – 2, інваліди ІІ та ІІІ групи – 5 .  Від пенсіонерів - 28 звернень.

        Протягом  2016 року розглянуто 15 звернень на особистому прийомі у селищного голови, що на 6 більше, ніж за відповідний період минулого 2015 року. З них 8 задоволено, на 7 – надано роз`яснення.

       Упродовж 2016р. на розгляд до Маньківської селищної ради з органів влади вищого рівня надійшло 21 звернення громадян, що за цей же період минулого року більше на 11 звернень. До вищих органів влади в своїх заявах громадяни порушували питання ремонту доріг, ремонту дахів житлових будинків комунальної власності, сприяння у наданні матеріальної допомоги на лікування.

       З громадянами постійно проводиться роз`яснювальна робота по порушених  питаннях, але  все ж, жителі селища Маньківки продовжують звертатися до органів влади вищого рівня по питаннях, що можуть бути вирішені на місці.

       У зверненнях громадян, що надійшли  до Маньківської селищної ради порушено  117 питань.  Розглянуто комісійно, в присутності громадян – 22, пільгової категорії – 11.  З них вирішених питань позитивно – 46, надано роз`яснення – 47, відмовлено – 9 (у зв`язку з відсутністю коштів для надання матеріальної допомоги на лікування, надання торгівельних місць у невстановлених для торгівлі місцях). Колективних звернень  – 35.

      Найбільше звернень від громадян селища надійшло по питанню комунального господарства (ремонт дахів житлових будинків,  дорожньо-шляхової  мережі, вуличне освітлення водопостачання) - 45, соціального захисту та охорони здоров`я (надання матеріальної допомоги на лікування) – 13, земельних відносин -17 та інші питання.  Зменшилася кількість земельних спорів.

     Забезпечується  кваліфікований, у визначені терміни,  розгляд  звернень громадян, звертається особлива увага на недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. На будь-які звернення громадян надається письмова відповідь та роз`яснення порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

     Виконкомом Маньківської селищної ради взято під особистий контроль звернення  жінок, яким присвоєно  почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Як за правило, питання вирішуються вчасно і позитивно, згідно чинного законодавства.

Приділяється особлива увага щодо розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників АТО, мобілізованих до Збройних Сил України, членів їх родин, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. На протязі 2016р. надано списки пільгової категорії громадян на тверде паливо та скраплений газ до управління праці та соцзахисту населення Маньківської райдержадміністрації, складені та подані списки багатодітних сімей в управління праці та соціального захисту населення. При зверненнях громадян даної категорії детально вивчаються порушені ними питаня та вирішуються в межах діючого законодавства. Надається матеріальна допомога учасникам АТО, мобілізованим до Збройних Сил України, членів їх родин, громадянам селища на лікування та на поховання близьких.

     Виконкомом селищної ради особлива увага приділяється розгляду звернень від вимушено переселених громадян з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, а також від рідних та сімей учасників АТО, сімей загиблих під час антитерористичної операції, а також сімей, члени яких є травмовані та поранені військовослужбовці, або отримали інвалідність під час виконання службового обов`язку. Вживаються всі можливі заходи щодо позитивного їх вирішення. Таким сім”ям надається матеріальна допомога, також  придбання дров, при можливості вимушено переселеним громадянам з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції надається допомога у тимчасовому забезпеченні  житлом.

     Селищним головою постійно проводиться контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Порушення прав і свобод громадян внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян відсутні.

 

      Систематично проводиться аналіз причин, що породжують колективні звернення громадян. Створюються комісії для розгляду таких звернень на місці, звернення вирішуються згідно діючого чинного законодавства. Не допускаються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму.

      Забезпечується проведення особистого прийому громадян  посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць. Створено  належні умови для проведення особистого прийому громадян.

 

 Діловодство за зверненнями  громадян ведеться  згідно до вимог Інструкції з діловодства зі звернень громадян, затвердженої постановою КМУ від 14.07.97 №348 „Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

 

Секретар виконкому                                                       Н.М.Олійник