Про підсумки інвентаризації в установах селищної ради станом на 01.11.2016 року
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Р І Ш Е Н Н Я № 124-16
смт Маньківка „ 22” листопада 2016року
Про підсумки інвентаризації
в установах селищної ради
станом на 01.11.2016 року.
Розглянувши підсумки інвентаризації основних засобів та інших необоротних матеріальних активів та запасів в установах селищної ради станом на 01.11.2016 року, у відповідності до п.п.1 п.”а” ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”
ВИКОНКОМ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИРІШИВ:
1. Повну суцільну планову інвентаризацію станом на 01.11.2016 року згідно з розпорядженням селищного голови від 28.10.2016 р. № 61 вважати проведеною. Нестач, надлишків не виявлено.
2. Матеріали інвентаризації основних засобів та інших необоротних матеріальних активів та запасів в установах селищної ради станом на 01.11.2016 року, затвердити. /додаються/.
3. Головному бухгалтеру А.М.Хижняку, керівникам бюджетних установ та підрозділів Маньківської селищної ради Червонюк О.М.,Церпиш С.В.,Микитенку М.М.,Науменко Л.В. Сандрацькій Л.О. в цілях збереження матеріально-товарних цінностей, регулярно, не рідше одного разу в квартал, проводити перевірки і ревізії.
4. Головному бухгалтеру А.М.Хижняку, керівникам бюджетних установ та підрозділів Маньківської селищної ради Червонюк О.М., Церпиш С.В., Микитенку М.М.,Науменко Л.В. Сандрацькій Л.О. списання матеріально-товарних цінностей проводити в суворому порядку у відповідності до інструкції про списання, з урахуванням термінів користування фактичного зносу, а також з урахуванням стану на момент списання.
5. Персональну відповідальність за стан збереження матеріально-товарних
цінностей в бюджетних установах та правильність їх списання, покласти
на керівників установ, які відносяться до комунальної власності селищної
ради, і на головного бухгалтера А.М.Хижняка.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на гол.бухгалтера
А.М.Хижняка.
Селищний голова В.М.Вівтенко